دمنده و مكنده دمنده و مكنده .

دمنده و مكنده

3 برند برتر مشعل موتورخانه در ايران

در قرن ها پيش جرقه اصلي پيشرفت علم به وسيله آتش زده شد. هر نوع علمي به هر نحوي به آتش و نوري كه اين عنصر از خود ساطع مي كند، مديون است. امروزه هر چند آتش به صورت گذشته با چوب و هيزم در تمامي صنايع مورد استفاده قرار نمي گيرد اما مي توان حضور آن را در هر نقطه‌اي از صنعت مشاهده كرد. از گسترده ترين نقاطي كه از آتش استفاده مي شود، كوره هاي صنعتي و گرمايشي است. كاربرد كوره ها در كارگاه هاي مختلف و برخي از كوره هاي خانگي در ايجاد موتور خانه هاي گرمايشي است. اما اين آتش را با استفاده از مشعلها روشن نگه مي دارند. به طور كلي قطعه اي است كه با استفاده از يك سوخت فسيلي و عبور هوا از محفظه هاي مربوطه به ميزان كافي، شعله اي كوچك يا بزرگ را با توجه به توان خود شكل مي‌دهد.
اين قطعه به عنوان يك قلب تپنده در سيستم هاي گرمايش و موتور خانه اي توسط برند هاي مختلفي در ايران و خارج از ايران توليد مي‌شود. اين محصولات كه گاهي با استفاده از گاز، گازوئيل و گاهي دوگانه سوز توليد مي شوند، در ابعاد و حجم هاي مختلفي براي ايجاد شعله روانه بازار شده اند. اين محصولات در ابعاد و حجم‌هاي متفاوتي براي ايجاد شعله با استفاده از از گاز، گازوئيل و گاهي دوگانه سوز توليد و در بازار عرضه مي‎‌شوند. خريد يك مشعل كارآمد متناسب با نياز هاي كوره، بسيار حائز اهميت است، تا حدي كه انتخاب نمونه اي با توان بالا ميتواند بعث تخريب ساير قطعات موجود در كوره شود و محصولي كمتر از توان مورد نياز، توانايي ايجاد گرماي كافي را ندارد. به همين علت بهره گيري از كارشناس و فرد ماهر و به علاوه خريد از يك فروشگاه معتبر بسيار مهم خواهند بود و كمك زيادي به انتخاب محصول مناسب مي‌كنند.

مشعل موتورخانه

انواع مشعل در بازار

از بزرگترين شركت‌ها در راستاي توليد مشعل موتورخانه در ايران مي‌توان به شركت‌هاي گرم‌ايران، ايران رادياتور و برند پارس مشعل اشاره كرد. برندهاي ذكرشده در حوزه سيستم هاي گرمايشي تاسيسات ساختماني فعاليت‌هاي گسترده و جهاني دارند. 

خانه تاسيسات به عنوان يكي از بزرگترين مراكز ارائه كننده تجهيزات ساختماني بهترين و باكيفيت‌ترين محصولات بازار با انواع برندهاي ايراني و خارجي را به هموطنان عزيز عرضه مي‌كند.


برچسب: مشعل، موتورخانه، برند، مشعل، موتورخانه، مشعل،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۲۰ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :