دمنده و مكنده دمنده و مكنده .

دمنده و مكنده

دماپا فن كويل Minima-F330

دماپا فن كويل مرصوص Minima-F330

دماپاآنالوگ MINIMA مرصوص ، داراي به صفحه نمايش 7-segment كه ابعاد مناسبي دارد. يكي از خصوصيات مهم اين دماپا كه حتما بايد در نظر داشت طراحي ساده با بيشترين كارايي آن مي باشد.  از دماپا فن كويل مرصوص مدل مينيما، جهت تنظيم دما و كنترل فن كويل سقفي و زميني استفاده مي شود. هنگام خريد اين محصول حتما به اين نكته توجه كنيد كه ترموستات مينيما از لحاظ قيمت بسيار مناسب است و همچنين طول عمر كاركرد بالايي دارد. يكي از ويژگي هاي اين دستگاه نصب بسيار آسان و راحتي دارد كه وقت گير نيست و در مدت زمان نيز انجام مي شود. قيمت مناسب، نصب آسان و عملكرد و طول عمر بالا، دماپا مينيما را به يكي از پر فروش ترين محصولات در اين زمينه در بازار تبديل كرده است.

از خصوصيات ديگر اين دماپا مي توان به اين موضوع اشاره كرد كه كنترل سه دور فن، دكمه روشن و خاموش دستگاه و دكمه تغيير فصل آن از روي پنل ترموستات كه بر روي ديوار نصب مي شود و نيازي به قوطي تو كار ندارد، صورت مي گيرد.

دماپا فن كويل مرصوص مدل مينيما، داراي دقت بالا در محدوده دمايي 15 الي 35 درجه مي باشد كه اين ويژگي سبب شده تا دماي محيط را در دو فصل سرما و گرما ثابت نگه دارد. يكي از قابليت هاي مهم ديگر اين تجهيزات كنترلي مدل Minima-F330، امكان تنظيم دماي محيط به دلخواه شما است كه با كاربري ساده اي كه دارد، جهت استفاده در انواع فن كويل هاي سقفي توكار و روكار و فن كويل هاي زميني مي باشد.

دماپا فن كويل مرصوص مدل Minima-F330

يكي از نكات حائز اهميت در رابطه با دماپا آنالوگ MINIMA مرصوص ، سيستم قفل كودك آن مي باشد كه به دليل نصب رو كار اين محصول از مزاياي بسياري برخوردار است. از خصوصيت هاي مهم ديگر اين محصول مي توان قابليت ريموت كنترل آن را در نظر گرفت. با اين قابليت كاربر مي تواند دماپا مينيما را از راه دور كنترل كند. لازم به ذكر است كه كنترل سه دور فن دماپا فن كويل مرصوص مدل مينيما، هم به صورت دستي و هم اتوماتيك امكان پذير است.


برچسب: دماپا فن كويل، دماپا فن كويل، دماپا فن كويل مرصوص مدل Minima-F330، دماپا فن كويل مرصوص Minima-F330،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۵۱:۲۲ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :