دمنده و مكنده دمنده و مكنده .

دمنده و مكنده

پكيج تصفيه و گرمايش استخر

يكي از دغدغه هاي اصلي مالكين استخر ها تامين آب گرم مي‌باشد كه روش هاي مختلفي براي تامين آن وجود دارد كه بهترين و به‌صرفه ترين روش استفاده از پكيج هاي گرمايشي استخر است.

پكيج گرمايشي استخر

نحوه انتخاب و خريد پكيج و گرمكن آب استخر

تعداد افرادي كه براي تفريح، رفتن به استخر را انتخاب مي‌كنند روز به روز افزايش مي‌يابد. نكته‌ي مهم اين است كه در همه‌ي فصول سال، با هر آب و هوايي مي‌توان از استخر ها استفاده كرد. چرا كه دماي آب استخر و محيط اطراف آن با هر متراژي از طريق پكيج‌هاي گرمايشي استخر تامين مي‌شود. البته بسياري از افراد براي تامين اين نياز از  ديگ هاي چدني و فولادي، آبگرمكن هاي برقي، پكيج هاي گازي، برقي و گازوئيلي و سيستم سولارم استفاده مي‌كنند. درواقع ديگر موتورخانه ها بنا به دلايل مختلفي كارايي خودشان را از دست داده اند كه يكي از اين دلايل مصرف سوخت بسيار بالا مي‌باشد. در عوض پكيج هاي گرمايشي علاوه بر اينكه به فضاي كمتري احتياج دارند، سوخت كمتري نيز مصرف مي‌كنند.

بهترين پكيج گرمايشي استخر

پكيج ها از سوخت‌هاي فسيلي همچون گاز يا گازوئيل و يا حتي جريان برق كه بازدهي بيشتر و با كيفيت تري نيز دارد استفاده مي‌كنند. به منظور گرم كردن فضاي استخر، درون پكيج المنت هايي تعبيه شده است و حتي درموارد خاص از هيتر هاي برقي نيز استفاده مي‌شود. البته استفاده از هيتر برقي نيازمند صرف هزينه‌ي زيادي مي‌باشد. حداكثر دمايي كه پكيج ها قادر به ايجاد آن در فضاي استخر هستند 40 درجه‌ بيشتر از دماي ثابت مي‌باشد. البته ناگفته نماند كه در هر فصلي از سال متناسب با دماي محيط و تعداد افراد مستقر در استخر دماي آب تغيير مي‌كند يعني چيزي ميان 27 تا 29 درجه سانتي گراد. اگر دماي آب استخر از اين مقدار مشخص شده بيش‌تر شود آب استخر تبخير شده و در نتيجه رطوبت محيط افزايش پيدا مي‌كند كه اين اتفاق منجر به اختلال در تنفس افراد مستقر در استخر و حتي صدمه به تجهيزات استخري مي‌شود. براي جلوگيري از اين اتفاق بايد دماي محيط استخر را تا 2 درجه بيشتر از دماي آب استخر قرار داد. البته اين محصول تلفات بسيار اندكي به همراه دارد و موجب صرفه جويي در زمان نيز مي‌شود. مواردي نيز وجود دارند كه در هنگام خريد پكيج بايد نسبت به آن‌ها توجه زيادي داشته باشيد. مهم‌ترين اين موارد، برند و توان حرارتي پكيج گرمايشي مي‌باشد. براي اينكه بتوانيد بهترين انتخاب ممكن را داشته باشيد لازم است تا با كارشناسان و متخصصان مشورت كنيد تا با توجه به ابعاد و متراژ استخر و نيازمندي هايتان پكيج مورد نيازتان را خريداري كنيد.


برچسب: پكيج هاي گرمايشي استخر، تصفيه استخري، پكيج استخري،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۱۴:۱۴ توسط:نادر رفيعي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :